Pre základnú funkčnosť, spríjemnenie používania webu, analytické účely na základe naších podmienok ochrany súkromia a v prípade potvrdenia aj na účely zobrazovania marketingových ponúk na základe účelov cielenia reklamy využívame súbory cookies. Nastavenie vlastných preferencií cookies môžete kedykoľvek upraviť odkazom v spodnej časti stránok.

KONTAKT

M-PROTEKTOR s.r.o.
Jelšová 26
080 05 Prešov
tel: 0948 609 608, 0905 818 517 051/772 49 63
napíšte nám

TOP PRODUKTY

Cena: 193,00 €
Skladom 0 Ks
Cena: 82,70 €
Skladom 0 Ks
Cena: 92,70 €
Skladom 0 Ks

ANKETA

Čím fúkate svoje pneumatiky?

Vzduchom 40% Dusíkom 27% Je mi to jedno 22% Neviem 12%

                     

REKLAMAČNÝ PORIADOK
Reklamačný poriadok


.


1. Všeobecné ustanovenia

  • Predávajúci je povinný dodať tovar v množstve, akosti a vyhotovení ako určuje zmluva a musí ho zabaliť alebo vybaviť na prepravu vhodným spôsobom a odovzdať kupujúcemu doklady, ktoré sú potrebné na prevzatie a užívanie tovaru.
  • Kupujúci vyplnením a odoslaním objednávkového formulára potvrdzuje, že sa oboznámil s týmto reklamačným poriadkom.

2. Nebezpečenstvo škody na tovare

  • Škodou na veci sa rozumie škoda, zničenie, poškodenie alebo znehodnotenie veci bez ohľadu na to, za akých príčin k nemu došlo.
  • Nebezpečenstvo škody na tovare prechádza na kupujúceho v čase, keď tovar prevezme od predávajúceho alebo v čase, keď mu predávajúci umožní nakladať s tovarom a kupujúci poruší zmluvu tým, že tovar neprevezme.

3. Vybavenie reklamácie

  • Kupujúci je povinný prezrieť si tovar, čo najskôr po nadobudnutí vlastníckeho práva k zakúpenému tovaru.
  • Kupujúci je povinný oznámiť predávajúcemu vady tovaru bez zbytočného odkladu po tom, čo:
    • kupujúci vadu zistil,
    • kupujúci mal vadu zistiť pri prehliadke, ktorú je povinný uskutočniť.
  • Ak si kupujúci túto svoju povinnosť nesplní v stanovených lehotách, právo kupujúceho z vád tovaru sa nemôže priznať.
  • Predávajúci zodpovedá za vady, ktoré na tovare vzniknú počas trvania záručnej doby, nie však za vady:
    • ktoré kupujúci spôsobil sám,
    • o ktorých kupujúci vedel pred prevzatím tovaru,
    • ktoré vznikli z dôsledku opotrebovania tovaru, spôsobenom bežným používaním, nesprávnym ošetrovaním, nesprávnym či nadmerným používaním alebo po uplynutí doby životnosti tovaru.

4. Nároky z vád tovaru

  • Kupujúci má právo vadu tovaru reklamovať pri prevzatí tovaru alebo v záručnej dobe. Záručnú dobu nemožno zamieňať s dobou obvyklej životnosti, počas ktorej, pri správnom používaní a ošetrovaní, môže tovar vzhľadom k svojím vlastnostiam, t.j. danému účelu a rozdielnosti v intenzite užívania, vydržať.
  • Na správne posúdenie reklamácie musí byť reklamovaný tovar kompletný
  • Kupujúci je povinný tovar používať len na určený účel a dodržiavať známe pravidlá, podmienky a návody na používanie a ošetrovanie.
  • V prípade, že je reklamácia oprávnená, má kupujúci právo:
    • na bezplatné odstránenie vád, ak vada na tovare je odstrániteľná,
    • na výmenu tovaru za rovnaký tovar alebo za náhradný tovar za podobnú cenu, ak vada na tovare je neodstrániteľná,
    • na primeranú zľavu z kúpnej ceny, ak vada nebráni tomu, aby sa výrobok mohol riadne užívať,
    • odstúpiť od zmluvy, ak vada na tovare je neodstrániteľná.

5. Spôsob uplatnenia reklamácie

  • Reklamáciu uplatňuje kupujúci písomne na kompletne vyplnenom reklamačnom formulári (je prílohou tohto reklamačného poriadku) na adrese predávajúceho.
  • Reklamovaný tovar kupujúci zasiela predávajúcemu na vlastné náklady a riziko. Tovar zaslaný na dobierku predávajúci nepreberie.
  • S reklamovaným tovarom je potrebné doložiť doklad o kúpe tovaru.

6. Záručná doba

  • Kupujúci má právo na uplatnenie reklamácie do 24 mesiacov od prevzatia tovaru kupujúcim.
  • Ak nie je reklamácia uplatnená v záručnej lehote, právo na reklamáciu zaniká.
  • Kupujúci je povinný uplatniť reklamáciu bez zbytočného odkladu, okamžite a neodkladne, ihneď po zistení vady.
  • Predávajúci je povinný reklamáciu riadne preveriť a rozhodnúť o jej vybavení najneskôr do 3 dní. Vybavenie reklamácie nesmie byť dlhšie ako 30 dní. Táto doba začne plynúť dňom doručenia reklamovaného tovaru predávajúcemu.

7. Osobitné ustanovenia

  • Kupujúci nemôže od zmluvy odstúpiť, ak vady včas neoznámil predávajúcemu.
  • Tento "Reklamačný poriadok" sa vzťahuje na tovar zakúpený v internetovom obchode www.PneumatikyaProtektory.sk
  • Tento reklamačný poriadok nadobúda účinnosť dňom 10.10.2015